SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine trgofina.si so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino trgofina.si upravlja podjetje Tomat SHOP d.o.o, Tolminska ulica 16, 1000 Ljubljana. Ob registraciji v spletno trgovino trgofina.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu vnešene elektronske pošte, ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine trgofina.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Postopek nakupa

Naročanje blaga poteka preko spletne košarice. Ob prvem nakupu se lahko registrirate, lahko pa nakupujete tudi kot gost, nadaljnji nakupi pa se izvedejo z uporabniškim imenom in geslom v primeru, da ste se registrirali. Nakup izdelkov je možen ne le registriranim uporabnikom spletne strani temveč tudi neregistriranim uporabnikom. Naslednji korak je, da določite naslov, kamor vam bomo izdelek poslali. Lahko je to isti naslov, ki ste ga vpisali ob registraciji, lahko pa vpišete drugi naslov. Sledi dostava kjer morate obkljukati, da se strinjate s splošnimi pogoji, objavljenimi na spletni strani, zadnji korak pa je, da si izberete način plačila. Plačate lahko ob povzetju, preko UPN naloga, preko kreditnih kartic ali pa preko Paypala. Poslano košarico z vsemi podatki in izbranimi izdelki bomo upoštevali kot vaše naročilo. Naročila se sklepajo preko e-pošte, tako da potrošnika po e-pošti obvestimo glede na prejeto naročilo o terminu in stroških dobave.
Slike na spletni strani so simbolične! Trudimo se, da je napak na spletni strani čim manj, vendar so napake možne in niso izključene tako v ceni kot v opisih. Pridržujemo si pravico, da lahko cene in opise spreminjamo brez predhodne najave. V primeru napake, ugotovljene šele ob vašem oddanem naročilu, vas bomo o napaki obvestili preko e-pošte ali telefona ter vam posredovali popravljeno ponudbo.

Načini plačila

Na voljo so vam različni načini plačila:

  • plačilo preko Paypal računa, če imate ustvarjen Paypal račun lahko nakup opravite zelo hitro in varno. Pri nakupu na naši strani izberete način plačila Paypal, kjer vas avtomatsko vrže na Paypal stran, vpišete se v svoj Paypal račun, določite email naslov komu želite denar poslati ter znesek.
  • nakazilo na naš TRR račun, denar lahko nakažete preko UPN naloga ali preko spletne banke. Ko je denar na našem računu, takoj pričnemo s postopkom priprave vašega naročila
  • plačilo s kreditno kartico (Activa, MasterCard, BAMaestro, Visa, American Express). Ko izberete plačilo s kreditno kartico vas avtomatsko vrže na stran, kjer samo vpišete podatke vaše kreditne kartice in potrdite plačilo
  • gotovinsko plačilo, ki je možno ob osebnem prevzemu ali pri plačilu po povzetju, kjer celotni znesek plačate kurirju
Osebni prevzem

Naročeno blago lahko prevzamete v delovnem času od ponedeljka do petka od 7.00 do 16.00 na naslovu Tomat d.o.o., Pod Jelšami 11, 1218 Komenda.

Cene

Vse cene, ki so navedene na spletni strani so v evrih in že vsebujejo DDV. Pri nakupu veljajo take cene kot so navedene ob oddaji naročila oz. v trenutku potrdila naročila. Poleg cen, ki so navedene na spletni strani pa je pri nakupu potrebno plačati še poštnino, ki znaša 3,80€ plus 0,70€ za plačila po povzetju, razen v primeru, da ste opravili nakup nad 90€, v tem primeru vam poštnino krijemo mi. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Podatki in artikli na spletni strani

Podjetje si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev, artiklov in ostalih podatkov, ki so objavljeni na spletni strani, brez predhodnega obvestila. Trudimo se skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, kljub temu pa lahko opisi in vsebine vsebujejo napake.

Pravica do odstopa nakupa in vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na kontaktni elektronski naslov info@trgofina.si, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni treba navesti razloga. Edini strošek, ki ga ima potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe oz. nakupa. Prejeto blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, izgubljeno ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vsi produkti, ki so bili poškodovani po dostavi in niso v originalni embalaži ne bodo zamenjani ali povrnjeni. V primeru, da ste prejeli poškodovan paket med transportom, ga takoj reklamirajte dostavljavcu in nas o tem obvestite na elektronski naslov info@trgofina.si. V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako ga prosimo pošljite na naslov Tomat d.o.o. Pod Jelšami 11, 1218 Komenda in nas o tem prav tako obvestite po elektronski pošti.
Nakup je možno preklicati še predno ga zaključite s pritiskom na kvadrat nazaj ali s pritiskom rdečega križca v košarici.
Prav tako pa je nakup je možno preklicati tudi v primeru, ko je nakup že opravljen in tudi plačan. Preklic nakupa nam lahko sporočite po emailu info@trgofina.si ali preko telefona na številko 01/729-7296. V primeru, da ste plačilo že opravili vam denar vrnemo na vaš TRR, če pa nakup še ni plačan pa s preklicem naročila nimate nobenih stroškov.

Vrnitev kupnine

V primeru, da vam izdelek ne ustreza ali je poškodovan, ga bomo z veseljem zamenjali za drug izdelek ali pa vam vrnemo denar. Denar vam bomo vrnili v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 15 delovnih dni od prejema reklamacije. Za hitrejšo vrnitev denarja nam pri reklamaciji sporočite vaš TRR, kamor želite, da vam denar nakažemo. V primeru, da je izdelek poškodovan in je krivda naša vam vrnemo tudi stroške prevoza, če pa krivda ni naša pa vam vrnemo samo stroške izdelkov.

Skrb za kupca
  • skrbimo da so nakupi na naši spletni strani hitri in predvsem varni
  • skrbimo da so podatki v spletni trgovini ažurni in točni
  • morebitne zaplete in nesporazume skušamo vedno rešiti kar se da hitro in predvsem v korist kupca
  • kupcu želimo zagotoviti najbolj kakovostne informacije že pred samim nakupom, zato so pod našimi artikli tudi obširni opisi vsakega artikla posebej, za dodatna vprašanja pa smo vedno na voljo na telefonski številki 01 729-7296 ter na e-naslovu: info@trgofina.si
    Prav tako pa od kupca pričakujemo, da naročeno pošiljko prevzame pravočasno ali da v primeru preklica nakupa to sporoči preko telefona ali e-maila.
Varstvo osebnih podatkov

Podjetje Tomat SHOP d.o.o. se zavezuje, da bo osebne podatke pridobljene na spletni strani, skrbno varovalo in jih brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi, razen če tako zahteva zakon. Podjetje spoštuje vašo zasebnost in vaših podatkov nikoli ne bo zlorabljalo.

 

Kako opravite nakup

Ko si izberete izdelek, ki ga želite kupiti, kliknete desno od njega kjer piše dodaj v košarico ali dodaj na seznam. Izdelek se vam pojavi v vaši košarici, kje imate lahko hkrati več izdelkov. Cene v košarici se vam seštevajo sproti. Če imate kodo kupona jo vpišete zgoraj kjer piše koda kupona, kliknete posodobi košarico in ko je vse kar želite kupiti notri v košarici imate spodaj gumb nadaljuj na blagajno.

Vpišete vaše podatke, kam vam naročeno odpošljemo.

Upoštevajte, da GLS dostavlja do 16. ure, če vas takrat ni na naslovu, lahko spodaj dopišete drugi naslov za dostavo. Pri dostavi morate obvezno napisati telefonsko številko na katero vas potem GLS obvesti o dostavi in vaš email naslov.

Sledi korak številka 2. kjer vpišete način plačila. Možnost imate plačilo po povzetju, kjer je potrebno upoštevati doplačilo 0,7€. Druge možnosti plačila pa so še kreditna kartica, Paypal ali UPN obrazec.

Sledi še 3. korak kjer imate napisani povzetek vašega naročila in spodaj kliknete oddaj naročilo.

Dostava

Za spletna naročila nad 90 € je dostava brezplačna. Za nas pakete dostavlja GLS , ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem skladišču). Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete v najbližji Mercator trgovini ali na bencinskem servisu Petrol oziroma se glede dostave dogovorite z dostavljalcem GLS-ja po telefonu.

Pošiljanje paketa še isti dan

Artikli naročeni na naši spletni strani gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če artikel naročite do 10.00 ure in je na zalogi v našem skladišču, ga odpošljemo še isti dan, v primeru da naročilo opravite po 10.00 uri pa artikel odpošljem naslednji delovni dan. V primeru, da artikla nimamo na zalogi pa je na dostavo potrebno počakati 7-10 dni.

Stroški dostave

Stroški dostave so odvisni od načina plačila, ki ga izberete. Če se odločite za plačilo po povzetju je strošek dostave 4,50€, v tem primeru celoten znesek nakupa plačate samemu kurirju, plačilo pa je možno z gotovino ali kartico. Če se odločite za plačilo s pomočjo kreditnih kartic, Paypala ali nakazilo na TRR potem znaša znesek poštnine 3,80€ in tako celoten znesek nakupa plačate še preden vam GLS dostavi paket. V primeru osebnega dviga pa vam seveda poštnine ne zaračunamo. Same poštnine pa vam prav tako ne zaračunamo v primeru nakupa nad 90€.

Dostava kamorkoli

Pri izpolnjevanju naslova za dostavo upoštevajte delovni čas dostave GLS-ja, ki pakete dostavlja do 16.00 ure. Če vas v tem času ni na vašem naslovu, lahko za dostavo izberete katerikoli drugi naslov (podjetje, pisarna, dijaški, študentski dom,…). Vaš osebni naslov in naslov za dostavo se lahko razlikujeta.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje.
Naše pakete pošiljamo tudi v tujino in sicer v katerokoli državo v Evropi. Cene dostave se razlikujejo in so določene po ceniku GLS-ja.
Naše podjetje je dobro seznanjeno z vsemi carinskimi in izvoznimi predpisi, ki jih določa Zakon o izvajanju carinskih predpisov Evropske skupnosti.